دانلود تحقیق از بين بردن افت سرعت كامپيوتر
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود تحقیق از بين بردن افت سرعت كامپيوتر


عنوان مقاله: از بين بردن افت سرعت كامپيوتر
قالب فایل: WORD
تعداد صفحات: 5 صفحه

فهرست مطالب:
● اجرای دقيق Scan disk
● حذف فايل های موقت موجود بر روی هارد ديسک
● حذف اطلاعات موجود در Cache برنامه مرورگر
● defrag نمودن فايل های موجود بر روی هارد ديسک
● اجرای يک برنامه ويروس ياب
● بررسی سيستم به منظور وجود Spyware
● غيرفعال نمودن برنامه های نصب شده غيرضروری
● پاک کردن ريجستری
● ايجاد يک فايل Swap با ظرفيت ثابت
● بهنگام نمودن درايورهای سيستم
● استفاده از حافظه RAM بيشتر و هارد درايوهائی با 7200 دور در دقيقه (RPM)
● تبديل سيستم فايل


* بخشی از ابتدای مقاله:
شايد تاکنون برای شما اين سوال مطرح شده باشد که  علت افت ناگهانی سرعت کامپيوتر و  کند کار کردن آن چيست و برای بهبود و يا افزايش سرعت آن می بايست چه اقدام و يا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغير بوده و ممکن است دلايل متعددی در اين رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعايت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سيستم مشکل برطرف گردد و در موارد ديگر ممکن است مجبور به ارتقاء سيستم و يا تعويض قطعات مسئله دار  گرديم . در این ترفند قصد داریم به برخی نکات اوليه به منظور بهبود کارآئی سيستم اشاره کنیم.

 اجرای دقيق Scan disk : وجود اشکال در فايل های ذخيره شده بر روی هارد ديسک ممکن است کاهش کارآئی سيستم و بروز اشکالات فيزيکی هارد ديسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk  می توان تعداد زيادی از خطاهای موجود بر روی هارد ديسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فيزيکی بر روی هارد ديسک را نيز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشيد که با توجه به ظرفيت هارد ديسک نصب شده بر روی کامپيوتر ، فرآيند بررسی وضعيت هارد ديسک می تواند مدت زمان زيادی بطول انجامد و نمی بايست در اين فاصله عمليات خاصی را انجام داد .

حذف فايل های موقت موجود بر روی هارد ديسک : فايل های موقت به آندسته از فايل ها اطلاق می گردد که معمولا" پس از نصب يک برنامه همچنان بر روی هارد ديسک باقی می مانند و می توان بدون نگرانی اقدام به حذف آنان نمود  .
حذف اطلاعات موجود در Cache برنامه مرورگر: فايل های cache شده ، به آندسته از فايل هائی اطلاق می گردد که در زمان استفاده از اينترنت بر روی سيستم شما باقی مانده و  اغلب شامل تصاويری می باشند که به منظور نمايش صحيح صفحات وب ، برنامه مرورگر مجبور به دريافت آنان از اينترنت شده است ....

خرید و دانلود  دانلود تحقیق از بين بردن افت سرعت كامپيوتر






:: برچسب‌ها: Scan disk , defrag , ویروس یاب , Spyware , ریجستری , Swap , درایور سیستم , Cache , حافظه RAM , هارد درایو ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: